כיום ארגונים ועסקים רבים שואלים את עצמם שאלות כמו “מהי אוטומציה שיווקית?” או “איך מתחילים לעשות בעסק שלי אוטומציה שיווקית?”, “איך זה באמת יגדיל לי המרות”. ואנו עונים שכמו שהם צריכים להשקיע בכל המשפך השיווקי. למעשה לא רק להתחיל בהמרות אלא על ידי יצירת תנועה לאתר, על ידי קידום אורגני או ממומן בגוגל, על ידי מדיות חברתיות, ייצור דפי נחיתה טובים, חיבור כל העובדים למערכת CRM ולאחר מכן לשלב אוטומציה שיווקית עם מסעות פרסום כדי לייעל תהליכים.
חושב שאתה או העסק שלך צריך אוטומציה שיווקית – עסקית? הנה כמה שאלות חשובות שתוכל לשאול את מנהלי הארגון או את העסק שלך:
- מהי מטרת ההשקעה באוטומציה? בד”כ זה כדי להמיר יותר לידים, לקבל יותר לקוחות.
- האם יש לך לקוחות חוזרים? מה האחוזים שלהם? מה התוכנית שלך להבאת לקוחות חוזרים לסגירה או קנייה של מוצרים/שירותים נוספים.
- אילו סוגי שיווק נדרשים אוטומציה? צריך לוודא שאתם מתכננים את הגדרת האינטגרציות, תכנוני הקמפיינים, שיווק התוכן, והניהול השוטף בכל פלטפורמה ארגונית.
כמובן שיש עוד שאלות רבות אך אלו השאלות החשובות ביותר! הבנת כל התהליכים של העסק הם קריטיים להצלחת פרויקט אוטומציה.
האם אוטומציה שיווקית היא רעיון טוב?
כמובן! אנו יכולים להבטיח לכם שאוטומציה היא כלי נהדר כדי לעזור לעסק לשמור על קשר עם הלקוחות או להגדיל מכירות, לא רק דרך שיווק בדואר אלקטרוני.
אבל שיווק אוטומטי לא תרופת סבתא ולא מתאים להרבה חברות. אז חשוב לשאול את השאלות הנכונות ולדעת האם העסק שלך רלוונטי לפעולות אוטומציה.